WYMIANA GŁOŚNIKA iPhone

Problemy z dźwiękiem w iPhone mogą wynikać z różnych usterek. Od zepsutego głośnika, przez uszkodzoną tasiemkę łącząca głośnik z płytą główną, na problemach z kodekami kończąc. W IVITER Apple znamy wszystkie możliwe źródła problemu z głośnikami. Za darmo zdiagnozujemy wadę i wycenimy naprawę. Ponadto udzielamy gwarancji na nasze usługi serwisowe. Dysponujemy odpowiednim zapleczem technicznym, korzystamy z wiedzy i doświadczenia naszych wyspecjalizowanych techników, a także bazujemy na setkach, jak nie tysiącach przeprowadzonych napraw! 

 

 


Jakie problemy oznaczają uszkodzenie głośnika?

W każdym iPhonie są co najmniej dwa głośniki. Jeden odpowiada za rozmowy, drugi za odtwarzanie multimediów (oraz obsługę połączeń głośnomówiących). Usterkę głośników zwiastuje kilka rzeczy:

  • nie słychać rozmówcy lub nie słychać go dostatecznie głośno
  • przerywa rozmówcę
  • słychać metaliczne trzaski, głośnik szumi
  • brak dźwięku multimediów (muzyka, filmy, gry itd.)

Co zrobić najpierw?

To, co możesz zrobić bezpośrednio w domu to przede wszystkim reset telefonu, aktualizacja systemu do najnowszego, a także wyłączenie głośności i funkcji dzwonka i alarmów. Jeśli po wykonaniu wszystkich powyższych funkcji, głośnik w Twoim iPhone wciąż nie wykazuje poprawy koniecznie zgłoś się do serwisu, gdzie profesjonaliście przeprowadzą kompleksową, darmową diagnozę, zobaczą, co dokładnie dolega Twojemu urządzeniu, a także zastosują środki naprawcze.

Co mogło uszkodzić głośnik?

Najczęstszą przyczyną zepsutego głośnika są uszkodzenia mechaniczne. Nawet niewielki upadek może go popsuć. Częstym powodem jest też zalanie iPhone’a. Głośniki nie są odporne na brud, a ten gdy długo się gromadzi może doprowadzić do nieodwracalnej awarii membrany. Szczególnie groźny jest piach, który dostał się do głośników.

Gdzie leży problem?

Źródłem problemu może być wiele różnych usterek. Najczęściej uszkodzeniu uległ sam głośnik i konieczna jest wymiana tego elementu iPhone’a. Czasami jednak (głównie w modelach iPhone 7 i 8) problemem jest defekt kodeków. Metaliczne dźwięki podczas rozmowy są oznaką uszkodzenia bardzo delikatnej folii membrany głośnika. Częstym problemem jest także usterka tasiemki, która łączy głośnik z płytą główną. Znamy wszystkie możliwe przyczyny wad głośnika i dokładnie je sprawdzimy, by następnie naprawić wadliwe urządzenie.

Dysponujemy odpowiednim zapleczem technicznym, korzystamy z wiedzy i doświadczenia naszych wyspecjalizowanych techników, a także bazujemy na setkach, jak nie tysiącach przeprowadzonych napraw!


ZAUFALI NAM


Formularz kontaktowy